خدمت رسانی 24 ساعته به مسافران نوروزی در شهر یزد

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد در بازدید از اماکن تاریخی شهر یزد از خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عزیز الله سیفی فرماندار یزد صبح امروز در بازدید از اماکن تاریخی استان یزد از خدمت رسانی مطلوب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به مسافران در دور اول تعطیلات ابراز رضایت کرد.


وی افزود:با آغاز سفرهای نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با آماده باش کامل در این ستاد به صورت 24 ساعته پاسخگویی مسافران نوروزی بوده است.

 

فرماندار با اشاره به اینکه افزایش مسافران ورودی و افزایش مدت اسکان در طول ایام نوروز، نشان دهنده رشد و توسعه مقوله گردشگری در هر منطقه ای است خاطر نشان کرد: خوشبختانه این مهم در چند سال گذشته در شهرستان یزد به خوبی فراهم شده و در حال حاضر شاهد مسافرت گسترده مردم از اقصی نقاط ایران به اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان هستیم.

 

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان یزد ضمن تأکید به اینکه تمامی امکانات برای آسایش هر چه بیشتر مسافران در یزد فراهم شده است اظهار داشت: در ایام قبل از عید نوروز جلسات مختلف با دستگاههای اجرایی در شهرستان به منظور تعامل و آمادگی هر چه بیشتر در استقبال از مسافران نوروزی برگزار شده است.

 

سیفی مرمت و آماده سازی بناهای تاریخی ، ایجاد نمایشگاههای عرضه سوغات، زیباسازی ونظافت شهر ، تهیه نقشه های راهنمای گردشگر را از مهمترین مصوبات این جلسات برشمرد.

 

فرماندار یزد اظهار داشت: بحمدا... با برنامه ریزی های انجام شده ، تلاش مسئولان و میزبانی شایسته مردم یزد از مسافران نوروزی تاکنون براساس نظر سنجی ها رضایت مسافران جلب شده است.

 

سیفی در پایان گفت : تاکنون بیشترین بازدید کننده از بناهای تاریخی مربوط به مجموعه امیرچخماق، مسجد جامع، بافت تاریخی و باغ دولت آباد بوده است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 354554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha