سفر ایمن و ساده شادی را به جامعه ایرانی بازگردانده است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: تلاش شبانه روزی برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و ساده، شادی و نشاط را به خانواده های ایرانی بازگردانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: کار تیم ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان بسیار ارزنده است و گزارش های جامع اعلام شده از سوی این ستاد نشان دهنده تلاش برای ایجاد ساعاتی خوش در بین مسافران نوروزی است.


وی با درخواست از ستاد اجرایی خدمات سفر برای ایمن سازی مسیر و پایگاه های سفر برای مسافران، ادامه داد: سفر ایمن، شادی و نشاط را به جامعه بر می گرداند.


طهماسبی همچنین با اشاره به سفر وزیر کشور به استان گلستان و بازدید از کمپ های انتظامی و راهور استان، افزود: وزیر کشور از امکانات سفر استان رضایت داشتند و استان را از نظر سفر ایمن دیدند.


وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه از تلاش های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تقدیر کرد و گفت: گلستان ظرفیت های فراوانی چه از نظر تاریخی و چه از نظر طبیعی دارد و باید ضمن معرفی این ظرفیت ها برای ماندگاری مسافران در استان تلاش شود.


قربان عباسی، دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان نیز گفت: با توجه به حضور 15 قوم مختلف در آن باید به معرفی اقوام توجه ویژه ای داشته باشیم، در همین راستا 420 غرفه صنایع دستی، سوغات و ملزومات سفر در سراسر استان تعبیه شده است.


وی ادامه داد: در بخش گردشگری مذهبی نیز 20 مکان ساماندهی شده است تا به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه دهند.


به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، عباسی خاطرنشان کرد: در بخش ماندگاری استان این توان را دارد تا هر شب 86 هزار نفر را در هتل ها، هتل آپارتمان ها، پانسیون ها ودیگر اماکن مشخص شده را اسکان دهد.


وی تصریح کرد: گلستان با ظرفیت های خوب گردشگری و جاذبه های توریستی خود می تواند از یک استان عبوری به استان هدف گردشگری تبدیل شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 354567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha