استان ادبیل میزبان 33هزار و 281 نفر مسافر فرهنگی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: استان اردبیل افتخار میزبانی از 33 هزار و 281نفر مسافر فرهنگی را از 28 اسفند تا نهمین روز فروردین 93 داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، صبح امروز (9 فروردین) اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که افتخار پذیرش و استقبال 16 هزار و 895 نفر در قالب 3379 خانوار از فرهنگیان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، تهران، همدان، زنجان، خراسان رضوی، مازندران، کردستان، گیلان، البرز، اصفهان، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و بوشهر را در پایگاه ها و مراکز اسکان نواحی یک و دو اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، جعفرآباد، کوثر، نمین، سرعین و نیر داشته ایم.


وی، با بیان این مطلب که استقبال فرهنگیان برای سفر به استان اردبیل ستودنی است، گفت: استان اردبیل افتخار میزبانی از 33 هزار و 281نفر مسافر فرهنگی را از 28 اسفند تا نهمین روز فروردین 93 داشته است.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، سپهری، با تشکر و قدردانی از مدیران و روسای آموزش و پرورش و اعضای ستادهای اسکان استان و شهرستان، افزود: در هشتمین روز بهار امسال نیز تعداد 2375 نفر در قالب 475 خانوار و 4679 نفرروز با ضریب اقامتی 97/1 پذیرش شده اند که در مجموع تاکنون بیشترین پذیرش در ناحیه یک اردبیل با پذیرش 122 خانوار بوده است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: با نگاه ویژه مقام عالی وزارت به جایگاه والا، عزت و تکریم شایسته معلمان، پایگاه های اسکان نوروزی در 20 شهرستان و منطقه به صورت شبانه روزی آماده پذیرش و ارائه خدمات شایسته به مسافران فرهنگی می باشد و در صورت ضرورت پیش بینی لازم برای افزایش مراکز اسکان انجام گرفته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 354944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha