خدمت رسانی به مردم و مسافران از افتخارات پلیس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان یزد در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: خدمت رسانی به مردم و مسافران از افتخارات پلیس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان یزد ، صبح امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر در ایام نوروز و همچنین برقراری هماهنگی بین دستگاههای اجرایی، قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در استان تشکیل شده است.


وی افزود:این قرارگاه از شش زیر مجموعه قرارگاه اطلاعاتی، ترافیکی، پیشگیری، آگاهی، نظارتی و یگان ویژه، در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد تشکیل شده است.


امان اللهی با اشاره به فعالیت 24 ساعته این قرارگاه در ایام تعطیلات اظهار داشت: این قرارگاه تمامی اقدامات واحدهای اجرایی را در خصوص برقراری نظم و امنیت نوروز رصد می کند.


وی اولویت اصلی کار پلیس را بحث نظم و امنیت دانست و گفت:با برنامه ریزی های انجام شده،ماموران پلیس در سطوح مختلف با تمام نیرو و امکانات در شهرها،جاده ها و تفرجگاه ها حضوری پررنگ خواهند داشت تا هم مسافران و هم شهروندان با خیال راحت و آرامش خاطر برنامه ها و تعطیلات نوروز را سپری کنند.


امان اللهی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم شریف و شهید پرور استان یزد و همچنین مهمانان نوروزی در این ایام از افتخارات پلیس یزد است.


فرمانده انتظامی استان ادامه داد: توجه مردم در رعایت نظم و قانون و مقررات ،همکاری با مامورین انتظامی، نحوه رانندگی، دقت در نگه داری اموال و پرهیز از مواردی که باعث ایجاد مشکل خواهد شد خود می­تواند در جلوگیری از بروز بسیاری از اتفاقات ناگوار موثر باشد.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعار پلیس در نوروز امسال با عنوان «امنیت، سلامت و نشاط؛ ره­آورد نظم و قانون» افزود: سعی و تلاش ماموران انتظامی استان یزد ایجاد فضایی مطلوب همراه با امنیت و آرامش در ایام تعطیلات نوروز، با همکاری مردم خوب استان و نیز مسافران و مهمانان نوروزی می­باشد.


وی افزود:در همین راستا 56 تخته بنر ، 50 هزار بروشور و 12هزار سی دی جهت اطلاع رسانی، آموزش و جلب مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت در سطح استان از طریق معاونت اجتماعی، تهیه و در اختیار مسافران و مهمانان نوروزی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از مسافران نوروزی و شهروندان درخواست کرد در صورت مواجه با هر گونه مشکل و نیاز به فوریت های پلیسی در هر نقطه از استان با تلفن 110 تماس حاصل نمایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 354989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha