اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس پیشگیری ناجا خدمت صادقانه به مردم را لذت بخش دانست و افزود: اعتماد آنان بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که برای حفظ آن باید تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری ناجا شامگاه شنبه در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، گفت: امنیتی که در ایران اسلامی قرار دارد بر پایه عدالت است و خوشبختانه ناجا از پایه های مهم استقرار این عدالت به شمار می رود.


وی رعایت اخلاق اسلامی و مداراکردن با مردم را از ویژگی های مهم پلیس اسلامی دانست و افزود: قانون گرایی و رعایت حقوق مردم، جلوه اقتدار پلیس ایران است.


سردار مهری پیش بینی و پیشگیری را از اصول مهم پیشرفت هر جامعه دانست و اظهار داشت: پیشرفت هر جامعه در گرو استقرار توسعه و عدالت است و باید همه دستگاه ها در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بهترین و مناسب ترین پیشگیری که نیاز به سرمایه ندارد، بحث آموزش همگانی و ارائه هشدارهای انتظامی به جامعه است.
وی با اشاره به عملیاتی کردن بحث آموزش همگانی و اطلاع رسانی در سطح جامعه، بیان داشت: اطلاع رسانی و آموزش همگانی در جامعه به عنوان یک سرمایه محسوب می شوند؛ لذا بایستی از این سرمایه در حد کافی بهره ببریم.


این مقام انتظامی همچنین به کلیه فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی گفت: انضباط ظاهری و معنوی دو موضوع مهم هستند که باید فرماندهان از کارکنان تحت الامر خود بخواهند.


سردار مهری خدمت صادقانه به مردم را لذت بخش دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد آنان بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که برای حفظ آن باید تلاش کرد.


وی به رویکرد جامعه محوری پلیس در راستای جلب مشارکت پذیری مردم اشاره کرد و افزود: پلیس با این رویکرد در عرصه برقراری نظم و امنیت به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با برگزاری جلسات و استانداردسازی تعالی رفتار کارکنان، ماموریت های این پلیس در سطح خوب و منسجمی قرار گرفت تا به اهداف مورد نظرمان برسیم. 
 

پایان پیام/

کد خبر 355018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خواننده IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام خدا قوت نيروي انتظامي اما اي کاش مي شد يک قدري روي اخلاق برخي از همکارنتان کار کنيد. برخي ها فکر مي کنند که اين لباس سروري است در حالي که اين لباس خدمت به مردم است و نبايد از آن سواستفاده شود. سپاس