برگزاری همایش پیاده روی "حرم تا حرم" در شهرستان بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت:به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش عزاداری و پیاده روی "حرم تا حرم" در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز (10 فروردین) در جمع خبرنگاران به برنامه های گرامی داشت سالروز شهادت دخت نبی گرامی اسلام اشاره کرد و گفت:به همین مناسبت سوگواره "یاس نبوی" در همه بقاع متبرکه استان و به صورت ویژه در 31 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

چرومی در ادامه از توزیع کتاب مسابقه "پیام یاس نبوی" که در خصوص زندگی و سیره حضرت زهرا (س) سبک زندگی فاطمی و خطبه‌ های حضرت زهراست خبر داد و افزود:تاکنون 31 هزار جلد کتابچه در 31 بقعه متبرکه و شاخص استان توزیع و پخش شده است.

وی اظهار داشت: زائران می ‌توانند با مطالعه این کتاب و شرکت در مسابقه، پاسخگوی سوالات مطرح شده باشند که مهلت شرکت در این مسابقه 15 فروردین و تاریخ اعلام نتایج برگزیدگان 23 فروردین ماه جاری است.

این مسئول اطلاع رسانی اوقاف گفت: به برگزیدگان هدایایی از جمله کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، قلم هوشمند قرآنی و جوایز ارزنده دیگر اهداء می ‌شود.

چرومی دیگر برنامه ویژه شهادت حضرت فاطمه(س) را برگزاری مراسم ویژه در حرم مطهر امامزاده بی ‌بی حکیمه (س) عنوان کرد و گفت: 14 فروردین ماه ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز بانوی دو عالم ویژه‌ برنامه ‌ای با حضور بیش ‌از 15 هزار نفر برگزار می ‌شود.

وی دیگر برنامه اجرایی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را همایش پیاده ‌روی "حرم تا حرم" از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) عنوان کرد و گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه مراسم سوگواری و سینه ‌زنی نیز برگزار می‌ شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مراسم پیاده ‌رویی حرم تا حرم را روز 14 فروردین در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: این مراسم با همکاری ادارات فرهنگی، نهادهای دولتی، هیئت ‌امنا و نیروی انتظامی و با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شهرستان بویراحمد برگزار می ‌شود.

چرومی به زمان ثبت نام در این همایش اشاره و افزود: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 الی 20 به دفتر هیئت مذهبی امامزاده عبدالله (ع) یاسوج مراجعه و نام نویسی کنند.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 355152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha