مقدسات برای مردم ارزشمندتر از مادیات است/مردم سرسازش با بی عفتی ندارند

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مقدسات برای مردم ارزشمندتر از مادیات است و توهین به مقدسات برای آنها قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم اصفهان به مناسبت شهادت شهید خلیلی در محل میدان انقلاب اظهار داشت: مقدسات نزد مردم بسیار مهم است و آنها تحمل توهین به مقدسات خود را ندارند.


وی افزود: اگر مردم قادر به تحمل تشنگی و گرسنگی باشند، قادر به تحمل توهین افراد شرور به مقدسات اسلامی نیستند و در برابر آنها صف می کشند و در برابرشان می ایستند.


وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و مقدسات نزد مردم اصفهان و کشورمان، تصریح کرد: فرهنگ بر اقتصاد اولویت دارد و باید مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و خاص داشته باشند و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص را مورد توجه قرار دهند.


مردم سرسازش با بی عفتی ندارند


حجت اسلام سالک با اشاره به پیشینه مردم اصفهان و ایران نسبت به مسائل دینی و مذهبی، گفت: مردم سرسازش با بی عفتی ندارند و مانع توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی و انقلابی می شوند که در این خصوص باید مسئولان برای افراد ضد انقلابی و کسانی که در برابر امر به معروف و نهی از منکر صف بسته اند، فضای جامعه را نا امن کنند و نگذارند کسانی به تلاشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر بخندند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همه مردم به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر واقف هستند، تصریح کرد: تاکیدات بسیاری از سوی پیامبر اسلام(ص)، ائمه(ع)، امام و رهبر انقلاب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت آن بیان شده که مردم با آگاهی از اهمیت این فریضه الهی در این مسیر کار می کنند.


وی ادامه داد: اجتماع مردم اصفهان در دفاع از اسلام، ولایت و جوانان مومن و متدین و مانوری در مقابل افراد یاوه گو و اراذل و اوباش جامعه است که در برابر آمران به معروف ایستاده اند و مانع ترویج معارف اسلامی  و اجرای واجب الهی هستند.


حجت الاسلام سالک افزود: استقرار اسلام در جهان رو به گسترش است و دشمنان از این سرعت شتابان گسترش اسلام هراسانند و این اسلام ناب محمدی(ص) برای آنها بمب هسته ای است و آنها از قرآن و اسلام ترسناک هستند زیرا منافع آنها را به خطر انداخته است.


وی با بیان اینکه دشمنان با وجود هراس از رشد اسلام، توطئه های مختلف انجام می دهند، گفت: جنگ نرم امروز میدان نبرد میان حق و باطل شده و دشمنان اسلام و ایران با ابزارهای ضد فرهنگی و ترویج منکرات اهداف خود را دنبال می کنند که باید مردم برای مقابله با دشمنان در صحنه باشند.

 

گفتنی است، مردم همیشه در صحنه شهر اصفهان به دنبال شهادت مظلومانه شهید ˈعلی خلیلیˈ آمر به معروف و ناهی از منکر و به نشان حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، شب گذشته در میدان انقلاب اسلامی این شهر تجمع کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 355202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha