12 فروردین یادآور رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز(11فروردین) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: 12 فروردین یادآور رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی و آری گفتن به پایان استبداد و زورگویی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، در این بیانیه آمده است: یوم الله 12 فروردین روز تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که توسط ملت بیدار و انقلابی ایران اسلامی در جهت تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب و سلطه گران از این سرزمین به وقوع پیوست.


این بیانیه افزوده است: به درستی که ملت آزادی خواه و مبارز ایران اسلامی در 12 فروردین 1358 با رأی قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی ، انقلاب اسلامی خود را که با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و مجاهدت های فراوان و نثار خون جوانان این سرزمین به وقوع پیوسته بود را تثبیت کرده و بر نوع حکومتی" جمهوری اسلامی" مهر تأیید زده و آن را در تاریخ به ثبت رساندند.


در ادامه این بیانیه آمده است: امروزه با گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با وجود توطئه‌های گوناگون و حربه های متعدد تحریم، تهدید، تجاوز و ترور دانشمندان، نظام اسلامی و ملت انقلابی ایران در عرصه های مختلف داخلی با تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه خود به پیشرفت‌های فاخر، ممتاز و خیره‌کننده‌ای نائل آمده است.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در این بیانیه اظهار داشته است: ایران اسلامی امروز در حوزه سیاست خارجی نیز با گشودن افق‌های نوید‌بخش، زمینه ساز تحولات بزرگ در منطقه و جهان شده است.


در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، با گرامیداشت این روز مبارک و تاریخی، ضمن بکارگیری تمامی توان و همت خود در تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در سال 393 با ملت بزرگ و انقلابی ایران عهد و پیمان می‌بندد که همواره در دفاع از حریم ولایت لحظه‌ای غفلت نورزد.


در پایان بیانیه خاطرنشان شده است: این شورا با تمام توان در مسیر حفظ ارزش های ملی و مذهبی آماده هرگونه خدمتگذاری است تا پرچم استقلال و آزادی را همچنان بر اوج قله های افتخار به اهتزاز درآورده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همچنان به عنوان مردمی ترین نظام دنیا به جهانیان معرفی کند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 355204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha