12 فروردین روز حاکمیت رای و اراده ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، 12 فروردین را روز حاکمیت رای و اراده ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، ظهر امروز(11 فروردین) در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امور شهری و شوراها و امور روستایی و شوراهای استانداری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین در تاریخ این کشور روز حاکمیت رای و اراده ملت ایران است.

 

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بدنه مدیریت استان افزود: تخصص گرایی، تعهد و تجربه مهم ترین مولفه های انتخاب و تغییر مدیران در دولت تدبیر و امید است.

 

طالبی، با بیان اینکه در تغییرات صورت گرفته سعی شده مدیران از درون همان مجموعه انتخاب شوند اظهار داشت: تلاش کرده ایم تا از مدیران موفق در سایر پست ها و مسؤلیت ها استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به انتقال موقیمی از معاونت سیاسی به معاونت عمرانی استانداری افزود: امیدواریم انجام چنین تغییراتی در بدنه داخلی استانداری باعث هماهنگی ها بیشتر در بین معاونت های استانداری شود.

 

سید محمد رضا سید حسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، نیز در این مراسم با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید در تغییرات استفاده از کارشناسان درون مجموعه ای در پست های مدیریتی می باشد گفت: این سیاست در راستای ایجاد انگیزه به کارشناسان جهت طی کردن پله های پیشرفت در استانداری اتخاذ شده است.

 

وی با بیان اینکه سعی شده انتصابات براساس احساسات صورت نگیرد افزود: در انتخاب مدیران تجربه، تعهد و تخصص از بالاترین جایگاه برخوردار می باشد.

 

سید حسینی، تصریح کرد: مدیران باید به گونه ای انتخاب شوند که با تغییر دولت کمترین تغییر را در سطوح مدیران شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به جوانگرایی های صورت گرفته در معاونت عمرانی استانداری ابراز امیدواری کرد: با حضور نیروهای جوان و خلاق شاهد پیشرفت و آبادانی استان در حوزه های عمرانی باشیم.

 

وی از دو حوزه امور شهری و شوراها و امور روستایی و شوراها به عنوان بزرگترین مجموعه های استان یاد کرد و افزود: فاصله های فرهنگی، بعد مسافت، شرایط اقلیمی و... کار و برنامه ریزی در این حوزه ها را دشوار ساخته است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، ضمن تقدیر از زحمات محمود شاکری شمسی و محمد حسین امامی مدیران سابق امور شهری و شوراها و امور روستایی و شوراها گفت: علیرغم سختی ها و نامهربانی هایی که در دولت گذشته به این عزیزان شده بود شاهد فعالیت چشمگیر آنها در حوزه های فعالیت خود بودیم که به همین دلیل امروز شاهد مراسم تودیع نیستیم بلکه مراسم تکریم از این عزیزان برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمود شاکری شمسی مدیر کل سابق امور شهری و شوراهای استانداری و فرماندار جدید شهر یزد سید رضا خادمی به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

 

همچنین از زحمات محمد حسین امامی مدیر کل پیشین امور روستا ها و شوراها استانداری و مدیر کل جدید مدیریت بحران تجلیل و هادی مقیمی به عنوان مدیر کل امور روستا ها و شوراها استانداری معرفی شد.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 355280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha