ستاد اسکان فرهنگیان کاشان رتبه اول استان اصفهان را کسب کرد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان کاشان گفت: این ستاد با اسکان 136 هزار و 376 نفر روز مسافر نوروزی در مدارس رتبه اول استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

حسین حنطه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:این تعداد مسافر نوروزی فرهنگی در یکهزار و 103 اتاق در قالب 123 مدرسه پذیرش شده اند.


وی با تاکید بر اینکه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان کاشان در بین مدارس 40 منطقه و نواحی استان اصفهان تاصبح روز یازدهم فروردین پیشتاز است افزود: این تعداد مسافراز تاریخ 27 اسفند92 ماه تاصبح روز 10 فروردین سال جاری در مدارس اسکان یافتند.


به گفته وی،علاوه بر مدارس یکصد نماز خانه باظرفیت حدود1500چادر نیزپس از تکمیل ظرفیت اتاق ها دراختیار مسافران نوروزی فرهنگی قرار می گیرد.


مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان در ادامه اظهارداشت:ا توجه به افزایش مسافران نوروزی، برخی مدارس در مناطق ییلاقی قمصر، نیاسر و برزک از توابع کاشان نیز به میزبانی مسافران پرداختند.


حنطه ای تصریح کرد:رستوران فرهنگیان کاشان نیز روزانه با بیش از سه هزار و 500 پرس غذا، با قیمتی مناسب و حدود 35 درصد تخفیف نسبت به رستوران های شهرستان، مسافران نوروزی را سرویس دهی می کند.


وی در پایان بازدید سیاری مدیر کل تعاون وزارت آموزش و پرورش و کمال خشوعی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان به صورت جداگانه از ستاد اسکان فرهنگیان و تعدادی از مدارس کاشان را خاطرنشان کرد.

کد خبر 355296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha