آینده تاریک در انتظار آل سعود

حوادث اخیر منطقه و دخالت های عربستان در امور برخی از کشورها از جمله یمن و بحرین و بیماری "ملک عبدالله" باعث شده است که خاندان آل سعود از آینده تاریک و مبهم خود بیمناک باشند.

خبرگزاری شبستان، دخالت های عربستان در امور کشورهای منطقه باعث شده است که خاندان آل سعود نیست به تاثیرگذاری و نفوذ این انقلابها و قیام های مردمی در کشورهای خود احساس بیم و ترس کند.
برهمین اساس، شاهزاده طلال بن عبدالعزیز، برادر ناتنی"ملک عبدالله" پادشاه عربستان با اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه گفت: وقوع این حوادث در نزدیک است و وضعیت عربستان به مانند آتش زیر خاکستر می ماند که هر روز احتمال شعله شدن آن می رود.
کسی نمی تواند پیش بینی کند که پس از ملک عبدالله چه سرنوشتی در انتظار عربستان است، آینده ای تاریک و مبهومی که هیچ تحلیلگری قدرت ترسیم ویژگی های آِنده عربستان را ندارد.
بنابر گزارش مرکز الحرمین، حوادثی که پس از 25 ژانویه در مصر رخ داد، معادله های سیاسی در منطقه را متحول کرده است.
پرده های ترسی که سازمان های مخوف عربی در دهه های طولانی در میان مردم انداخته بودند، در برابر اراده ملتها فرو ریخت و سقف درخواست های آنها هر روز افزایش می یابد و امروز ملتها دیگر تنها خواهان سرنگونی سازمان های مستبد نیستند، بلکه خواهان سرنگونی دیکتاتورها و اصلاحات در کشورهای منطقه هستند.
پایان پیام/
 

کد خبر 35532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha