کاهش 18 درصدی عملیات های هلال احمر استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به کاهش تصادفات و حوادث جاده ای در ایام نوروز، عملیات های هلال احمر استان اصفهان 18 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر محسن مومنی، مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان امروز در ویژه برنامه صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: هلال احمر در قالب دو طرح امداد و نجات جاده ای معاونت امداد و نجات و راهنمایی مسافرین نوروزی معاونت جوانان در طول ایام نوروز به مسافرین خدمات رسانی داشت.


وی افزود: 43 پایگاه امداد و نجات جاده ای و بالغ بر 20 پایگاه راهنمایی مسافرین در طول ایام نوروز در استان اصفهان فعال شده بود که استان اصفهان در بین سایر استان های کشور بیشترین تعداد پایگاه امداد و نجات جاده ای برای خدمات رسانی به مردم را دارد.


وی با اشاره به افزایش حجم مسافرت های نوروزی امسال در مقایسه با سال گذشته، تصریح کرد: با وجود این افزایش سفرها اما حوادث جاده ای و تصادفات کاهش داشته است و به سبب این کاهش تصادفات عملیات های معاونت امداد و نجات هلا احمر استان اصفهان در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشته است.


مومنی نقش مردم در کاهش تصادفات را مهم خواند و گفت: اگر همکاری مردم در رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمینی نبود کاهش حوادث را نداشتیم و مسئولان و دستگاه های مختلف عضو ستاد نوروزی نیز تلاش و تدابیر ویژه ای برای کاهش تصادفات داشته اند.


وی با اشاره به برنامه های امسال جمعیت هلال احمر خاطرنشان ساخت: تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر و هر ایرانی یک امدادگر با انجام فعالیتهای آموزشی و ارتقای سطح دانش امدادگران و اعضای هلال احمر با کمترین هزینه ها از برنامه های هلال احمر در سال جدید است.


پایان پیام/

کد خبر 355495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha