حضرت فاطمه (س) تجلی کمال انسان و انسانیت است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت یاسوج حضرت فاطمه (س) را تجلی کمال انسان و انسانیت است، گفت: امروز عزت و افتخار انسانیت و بشریت از وجود با برکت حضرت صدیقه طاهره نشأت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز در خطبه های نماز این شهر، تجلیل از مقام فاطمه(س) را تکریم ایمان، تقوا، علم، ادب، شجاعت، ایثار، شهادت و در یک کلمه مکارم اخلاق دانست.

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: زن ایرانی امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسی جستن از شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج عزت و موفقیت قرار دارد تا حدی که توانسته به عنوان یک الگوی تمام عیار به جهانیان معرفی شود.

وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) افتخار جهان هستی و گل سرسبد آفرینش است، ادامه داد: ما حضرت فاطمه زهرا(س) را افتخار خاندان وحی و چون خورشیدی بر تارک اسلام می دانیم.

این مسئول حضرت فاطمه (س) را تجلی کمال انسان و انسانیت دانست و افزود: امروز عزت و افتخار انسانیت و بشریت از وجود با برکت حضرت صدیقه طاهره نشأت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی اعظم با بیان این این که حضرت فاطمه زهرا(س) نسخه تمام عیار و مرز تکامل همه کسانی است که دل در گروی اندیشه های الهی و اعتقادی دارند، اظهار داشت: اگر حضرت فاطمه زهرا(س) را نسخه تمام عیار و نسخه بی بدیل انسانیت ندانیم به خاندان نبوت جفا کرده ایم .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقوای حضرت فاطمه زهرا(س) زبانزد خاص و عام است و بانوان ما باید از تقوا، عفت، حیا و حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) درس و الگو بگیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 355515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha