تدوین بیش از20راهبرد در راستای نام گذاری سال در آموزش و پرورش کهگیلویه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 20 راهبرد در موضوع نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (16فروردین) در همایش تبیین اهمیت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: با نام گذاری سال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" برنامه هایی درحوزه فرهنگ و اقتصاد در سطح مدارس، مجتمع های آموزشی، پرورشی و ادارات اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 20 راهبرد در موضوع نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش تدوین شده است.

زارع پور افزود: باید بافرهنگ سازی موضوع شرایطی فراهم شود که بااجرای کامل این قانون عدالت در جامعه محقق و نیازمندان واقعی حقوق خود رادریافت کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از نخبگان و فناوری روز توجه ویژه به اقتصاد مردمی در بخش های خصوصی، تعاونی، بهار سوداگری و فساد در اقتصاد و محور قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی از مهم ترین اولویت ها برای تحقق این مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه فرهنگ برنامه هایی از قبیل تقویت و گسترش انس با قرآن کریم، تقویت نماز جماعت در مدارس، آشنایی دانش آموزان با نوجوانان و جوانان با دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، تعمیق بینش دانش آموزان در مقابله با فرهنگ های مختلف و آشنایی با فرهنگ اسلامی و تمدن ایرانی، تأکید بر رسالت تربیتی و به کارگیری شیوه های جدید برای پاسخ های دانش آموزان و اغنا کردن آنها برگزار می شود.

زارع پور، رصد مستمر جریان های فرهنگی نوپدید در سطح جهانی، ملی، منطقه ای و آگاه سازی دانش آموزان با آنها، تقویت مطالعه مفید و معرفی هنر اصیل به دانش آموزان، اجرای نظام مشاوره مطلوب، آشنایی با حقوق خود، بصیرت دینی و توجه به تربیت عقلانی و رشد سیاسی و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان را از دیگر برنامه های اجرایی در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 355679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha