چهارمین نمایشگاه "اسوه ماندگار" در دانشکده پرستاری حضرت فاطمه (س)

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه اسوه ماندگار به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در دوازدهم فروردین ماه جاری در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور مدیر فرهنگی دانشگاه، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) و جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی، چهارمین نمایشگاه "اسوه ماندگار" در دانشکده پرستاری و مامایی با تلاوت قرآن توسط یکی از دانشجویان افتتاح شد.

 

دکتر فرخنده شریف، ریییس دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، از کلیه دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشکده که تمام توان خود را در ایام تعطیل صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی صرف برگزاری این نمایشگاه نمودند تشکر و قدردانی کرد.

 

دکتر خسروی نیز ضمن تشکر از ریاست و مسئولان دانشکده پرستاری و مسئول بسیج دانشکده و سایر دستندر کاران برگزاری این نمایشگاه طی این افتتاحیه، اظهار داشت: حرکت سراسر شور و نشاط دانشجویی در عرصه فاطمیه در دانشکده ای که مزین به نام مادر سادات است بار دیگر در سال 93 چشم ها رابه خود خیره ساخت و با پویایی هرچه بیشتر و بهتر از سال های گذشته دل ها وجان ها را در بهار فاطمی طراوت بخشید.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی افزود: امید است دستندرکاران این کار بزرگ اجر و پاداش معنوی را ازصاحب الزمان دریافت کنند.

 

خاطر نشان می شود، نمایشگاه "اسوه ماندگار" در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) واقع در بیمارستان نمازی شیراز، از 12 تا 23 فروردین دایر است و از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده پذیرایی از عموم مردم است.

 

پایان پیام/

کد خبر 355776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha