اراده ملی زمینه ساز فرهنگ و اقتصاد سالم می شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت همدان، گفت: اراده عمومی و ملی زمینه ساز فرهنگ و اقتصاد سالم می شود که این مهم نیازمند عزم همگانی است.

حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان، با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبری با عنوان «اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» به خبرنگار شبستان گفت: در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد و فرهنگ باید به مقوله فرهنگ‌ سازی توجه ویژه شود و این در حالیست که مسائل سیاسی، فرهنگ و فرهنگ‌ سازی مناسب حرف اول را می‌زند.
 

وی افزود: مسئولان فرهنگی، باید با حساسیت و هوشیاری مراقب رخنه‌های بسیار خطرناک فرهنگی باشند و به وظایف ایجابی و دفاعی خود در این زمینه عمل کنند.
 

وی تصریح کرد: ما در اقتصاد و فرهنگ با مسائلی روبه‌رو هستیم که حل این مسائل در سایه تلاش و کوشش همه مسئولان و همکاری مردم و البته داشتن مدیریت جهادی میسر می‌ شود.
 

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه نباید از نظر دور داشت که با مدیریت‌های جهادی همچون دوران دفاع مقدس می‌توان به دستاوردهای عظیم رسید، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی بهره‌وری در نظام اداری را نیز افزایش می‌دهد.
 

وی افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی کشور ما را در برابر بسیاری از فراز و نشیب ها مقاوم می سازد که بخشی از آن به عهده دولت و بخشی از آن هم به عهده مردم است.
 

حجت الاسلام جوادی، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ به معنای هوایی است که در آن نفس می کشیم ، تمرکز دشمن سالهاست که روی فرهنگ ملت است که باید مراقب رخنه های فرهنگیشان باشیم.
 

وی خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال دو شرط اساسی دارد که این دو شرط چشم به فرمان رهبری داشتن و در پی راه‌حل‌های اقتصاد مقاومتی بودن است.
 

امام جمعه موقت همدان،گفت:  به منظور پیشرفت کشور در ابعاد اقتصاد و فرهنگ ، مردم و مسوولان باید در کنار هم و با یک مدیریت جهادی به پا خیزند.
 

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی هر موقع با روحیه جهادی وارد عمل شده اند، پیروزی و سربلندی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آورده اند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 355880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha