پذیرش 139 هزار و 906 نفر روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد: نوروز امسال، 139 هزار و 906 نفر روز در قالب 13 هزار و 765 خانواده در ستادهای اسکان نوروزی پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اکبر قندهاری، دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، امروز (17 فروردین) در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش های صورت گرفته همکاران در ستادهای اسکان نوروزی، گفت: از 13 هزار و 765 خانواده پذیرش شده در استان، 12 هزار و 175 خانوار برابر با 61 هزار و 915 نفر فرهنگی و یکهزار و 590 خانوار برابر با 8 هزار و 38 نفر غیرفرهنگی بودند.


وی افزود: با توجه به میانگین دو روز اقامت در استان در مجموع 139 هزار و 906 نفر روز در مدارس اسکان یافتند.


قندهاری تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط آب و هوای بارانی و سرد در ابتدا و انتهای ایام نوروز93، ستادهای اسکان در استان آمادگی کاملی برای پذیرش مسافران داشتند.


وی ادامه داد: سعی و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران ما در ستادها و پایگاه های پذیرش در جهت جلب رضایت مسافران به نحو مطلوب بوده که تاکنون هیچ گونه شکایت مکتوبی به دبیرخانه ستاد استان ارسال نشده است.


قندهاری در ادامه از جابجایی پایگاه پذیرش مرکز استان از مرکز شهر به مسیر عبوری مسافران، افزود: امسال در تمامی پایگاه های پذیرش، در جهت رفاه حال مسافران دستگاه های کارت خوان نصب شد و در مرکز استان جهت رعایت نوبت از دستگاه نوبت دهی استفاده شد.


پایان پیام/

کد خبر 356000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha