قدردانی استاندار از مردم و دست اندرکاران خدمات سفر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد، طی پیامی از مردم و دست اندرکاران خدمات سفر در استان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی استاندار یزد طی پیامی از تمامی مردم و مسولان خدمات سفر در استان یزد تشکر و قدردانی کرد. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی بود تا هموطنان عزیز با سفر به نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد از مواهب طبیعی و قابلیت ها و توانمندی ها و گنجینه های فرهنگی، آثار تاریخی و زیبائی های عرصه های گوناگون آن آشنا شوند و خاطرات شیرین و عمیقی در ذهن هر یک از مسافرین اعم از کوچک و بزرگ و زن و مرد نقش بندد و با بازگو کردن خاطرات، انگیزه های بیشتر برای گردشگری و سیاحت فراهم و در اوقات فراغت نه تنها به شهر و دیاری سفر داشته باشند بلکه به تاریخ، فرهنگ، هنر، آداب و سنن و... با همه زیبائیهایش سفر کنند.

 

در نوروز امسال توجه و تاکید بیشتر بر ایجاد و گسترش تورهای گردشگری و شناساندن دقیق تر جاذبه های یزد در زمینه های تاریخی و مذهبی شرایط مناسبی را به منظور جذب بیشتر مسافران نوروزی فراهم آورد و امید است در سال های آتی از تاثیرات مثبت اقتصادی و تعاملات فرهنگی و اجتماعی ناشی از حضور گردشگران نوروزی، بیش از گذشته بهره مند شویم.

 

خوشبختانه با برنامه ریزی صحیح و همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط در ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان ها و مهمان دوستی و مهمان نوازی مردم استان شاهد فراهم آمدن شرایط مناسب و شایسته برای مسافران عزیز بودیم.

 

تردیدی نیست فعالیت و همکاری شبانه روزی همه دست اندرکاران امر اسکان، امنیت، ایمنی، راهنمایی، درمان و پذیرایی از گردشگران موجب رضایت مسافرین بوده و شایسته تجلیل است.

 

لذا برخود لازم می دانم از نیروی انتظامی، هلال احمر، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، فرمانداران، شهرداران، صدا و سیما، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، هتل داران، مهمان پذیرها و تورگردانان و مردم شریف استان که در این ایام خدمات شایسته و مناسبی را به مسافران و گردشگران ارائه داده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش همه این عزیزان را از درگاه قادر متعال مسئلت نمایم.

 

پایان پیام/

کد خبر 356012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha