بخشداری ها جایگاه نخست امید آفرینی در بین مردم می باشند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: از آنجا که بخشدار، نزدیکترین فرد از بدنه دولت به مردم است،باید منشأ امید آفرینی و انتقال درست مطالبات مردم به مرکز باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در مراسم معارفه بخشدار جدید خرانق حضور در بین مردم این بخش برای اولین بار را، افتخار خود دانست و با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی گفت: امیدواریم هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی با برنامه ریزی مناسب در جهت تحقق شعار سال در استان، شهرستانها و بخشها و روستاها تلاش کنند.

 

وی بخشدار را نماینده عالی دولت در بخش دانست و انتظار از او را اجرای سیاست ها و برنامه های دولت در سراسر بخش عنوان کرد و افزود: وظیفه بخشدار برقراری ارتباط با مردم است چرا که او نزدیکترین عضو دولت به مردم و دارای ارتباط تنگاتنگ با آنهاست و از این جهت نقطه اتصال مناسبی بین دولت و مردم است و جایگاه اول برای امید آفرینی بین مردم و انتقال درست مطالبات آنها به مسئولان را دارد.

 

وی تاکید کرد: انتظار ما از بخشداران، ارتباط موثر و تنگاتنگ با مردم سراسر بخش است، ساختمان بخشداری در مرکز بخش واقع شده اما کار بخشدار در سراسر روستاها و گوشه و کنار بخش است.

 

طالبی افزود: انتظار دیگر ما از بخشداران، میدان دادن به نهادهای برآمده از مردم و در راس آنها شوراهای بخش و روستاست و در این ارتباط بخشداران ابتدا باید از ارتباطی صمیمانه با شوراها برخودار باشند و سپس بر عملکرد و مصوبات شواها نظارت کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم جلب مشارکت مردم در همه امور، از جمله عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، فراهم کردن زمینه این مشارکت و حرکت در مسیر توسعه بخش و رونق امور عمرانی را از وظایف بخشدار دانست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، همچنین بر پیگیری جهت رفع مشکلات مردم بخش و تعامل و ارتباط سازنده و دائم با مسئولان شهرستان و استان از سوی بخشدار تاکید کرد.

 

طالبی، سپس با تشکر از خواجه سروی بخشدار سابق خرانق، گزارش ارائه شده از سوی وی را نشان دهنده پرداختن به ابعاد مختلف مسائل بخش دانست و ابراز امیدواری کرد: بخشدار جدید از تجربه وی در امور استفاده کند.

 

به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، وی همچنین بزرگترین افتخار بخشدار جدید خرانق را انتصاب به خانواده شهدا دانست و گفت: خوشحالم که یک فرزند شهید جزو اولین بخشداران دولت تدبیر و امید در استان یزد است و امیدوارم وی با تاسی به راه و اعتقادات شهدا الگوی یک مدیر متعهد و متخصص باشد.

 

طالبی، مسئولیت های قبلی خالصی را، دلیل اشراف وی به مسائل مختلف دانست و از وی خواست تا از این سابقه و تجربه برای خدمت به مردم بهره گیرد و بر لزوم بهره گیری از بخش معادن و صنعت توریسم و گردشگری در خرانق تاکید کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 358774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha