مردم از هر گونه شایعه پراکنی در مورد افزایش قیمت ها خودداری کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد، گفت: مردم از از هرگونه شایعه پراکنی در مورد افزایش قیمت ها در مرحله اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها خودداری کنند.

غریب بیژن‌نیا، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد، با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها در کشور به خبرنگار شبستان از یزد، گفت: مردم در این مرحله از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از هرگونه شایعه پراکنی در مورد افزایش قیمت ها خودداری کنند.

 

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی با شماره 124 یا تعزیرات حکومتی استان تماس حاص کنند تا با متخلفان برخورد لازم صورت گیرد.

 

بیژن نیا، با اشاره به فعالیت گشت های کنترلی این سازمان در طول سال تصریح کرد: گشت های سازمان در موقعیت های گوناگون مانند ایام عید، بازگشایی مدارس، رمضان و... افزایش می یابد که اکنون نیز با شروع مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها شاهد افزایش بازرسی های این سازمان می باشیم.

 

وی با بیان اینکه با هر تخلفی در زمینه افزایش قیمت ها به شدت برخورد می شود، افزود: جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های متخلفان در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها شعبه ای با همین عنوان در سازمان تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

 

بیژن نیا، در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم برخورد با متخلفان باز هم شاهد تخلفات گسترده ای می باشیم، اظهار داشت: نظارت ها نباید مقطعی باشد بلکه باید مستمر و گسترده باشد که به دلیل کمبود نیرو این امر در حال حاضر ممکن نیست.

 

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 800 پرونده در این سازمان تشکیل شده است، افزود: از این تعداد 600 پرونده مختومه شده است و مابقی در حال رسیدگی می باشد.

 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد، تعداد پرونده های تشکیل شده در سال گذشته را 12 هزار عدد اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 359758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha