کمک به افزاد نیازمند مهم ترین مسئله در فاز دوم هدفمندی یارانه هاست

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: کمک به افزاد نیازمند مهم ترین مسئله در فاز دوم هدفمندی یارانه هاست.

سید سعید زمانیان دهکردی، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اجرا نشدن صحیح هدفمندی یارانه باعث افزایش برخی از جرایم مانند تقلب و کم فروشی در جامعه می شود، به خبرنگار شبستان گفت: در اجرای مرحله دوم یارانه ها باید افرادی که واقعا نیازمند هستند یارانه دریافت کنند و لازم است که در این مورد شفاف سازی انجام شود.

 

وی افزود: ساماندهی یارانه نقدی در راستای تولید موجب ایجاد تحول جدیدی در بخش اقتصادی کشور خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طبق قانون قرار است درآمد حاصل از فاز دوم صرف تولید، درمان، زیرساخت‌های اقتصادی و بهبود وضعیت اقشار آسیب‌پذیر شود.

 

زمانیان دهکردی، گفت: کسانی که اعتقاد به انصراف از یارانه فاز دوم دارند معتقدند باید سهم آنها صرف کسانی شود که نیازمند هستند.

 

وی اظهار داشت: مسئولان هم باید با مدیریت جهادی که یکی از عوامل موفقیت در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در امر سازندگی کشور بود برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات تصریح کرد: باید اقشار آسیب پذیر از جمله افراد تحت پوشش در فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: توجه به دهک‌های پایین درآمدی از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و نباید درآمد حاصل از فاز دوم به خزانه واریز و یا جای دیگری صرف شود.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر اطلاع رسانی درست در مورد برنامه های پیشرفت و توسعه کشور صورت گیرد قطعا مردم در صف اول مشارکت قرار می گیرد.

 

زمانیان، گفت: امیدواریم با اجرای درست قانون و تخصیص منابع برای حوزه‌های پیش‌بینی شده بخش‌های سلامت و تولید در رأس محورها قرار گیرد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 359441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha