ذخیره سازی کالاهای اساسی بیش از گذشته است

خبرگزاری شبستان: استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دولت برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم پیش بینی های لازم را به عمل آورده است گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی در کشور بیش از گذشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد وکیلی در نشست ستاد هدفمندی یارانه ها با اشاره به تصمیم دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هرگونه افزایش قیمت در بازار را غیر قانونی خواند و تصریح کرد: افزایش قیمت باید قانونی و بر اساس مصوبات مراجع ذیصلاح باشد.


وی با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل قیمت ها در بازار به شدت تشدید می شود از سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست بر کنترل بازار و قیمت ها نظارت بیشتر و کاملتری داشته باشد.


وکیلی با هشدار نسبت به هرگونه سودجوئی در بازار اظهار داشت: دولت مصمم به برخورد با متخلفان است و تمامی واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی و ... باید کالاهای خود را بر اساس هزینه های گذشته عرضه کنند.


استاندار سمنان با اشاره به اهداف دولت برای ارتقای سطح سلامت در جامعه و کاهش هزینه های مردم در این بخش، اجرای طرح بیمه سلامت ایرانیان برای افراد فاقد هر گونه بیمه را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: اقدامات دولت در این بخش آغاز شد است و هم اکنون در بیمارستانها مشهود است.


وکیلی رشد و توسعه کشور و ارتقای شاخص های اقتصادی را از اهداف دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیان کرد و گفت: سلامت اقتصادی رشد اقتصادی شعار امسال ستاد هدفمندی یارانه ها است.


وی از نهادهای نظارتی و نیز اصناف و بسیج اصناف خواست تا برای کنترل بازار و برخورد با متخلفان دولت را در این مرحله بیش از پیش یاری کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 359170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha