بیش از 77 هزار خانوار از خدمات اسکان همدان بهره مند شدند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان، گفت: 77 هزار و 214 خانوار از خدمات رسانی ستاد اسکان همدان در ایام تعطیلات بهره مند شدند.

محمدرضا بیاناتی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان به خبرنگار شبستان گفت: به 306 هزار و 753 نفر معادل 77 هزار و 214 خانوار در ایام تعطیلات نوروزی در همدان خدمات‌رسانی شده است.
 

وی افزود: از 28 اسفندماه سال 92 تا 15 فروردین ماه جاری، 125 هزار و 138 نفر معادل 27 هزار و 703 خانوار در شهر همدان اقامت کردند.
 

وی تصریح کرد: از سال 88 علائم نصب چادر مسافرتی در میدان باباطاهر و بوعلی سینای همدان نصب شده و در ایام تعطیلات نوروزی امسال ممانعت به عمل آمد.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان، اظهار داشت: نصب چادر در برخی موارد باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی شده بود بنابراین نصب چادر در سطح عمومی شهرها مانند خیابان ها، میادین اصلی و حاشیه بلوارها ممنوع شده است.
 

بیاناتی خاطرنشان کرد: حسینیه امام خمینی(ره) نیز به عنوان محل اسکان موقت در نظر گرفته شد و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن متبرکه و تکیه‌ها برای میزبانی و اسکان موقت مسافران درمواقع بحران آماده بودند.
 

وی افزود: در ایام نوروز مسافران تنها در پارک شهروند، بوستان نماز یا راه کربلا، بوستان کولاب و پارک ارم نصب چادر داشته اند.
 

وی گفت: اعضای ستاد اسکان در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدان برای خدمات‌رسانی به مسافرین متقاضی اسکان خدمات مستقر بودند که در سه شیفت فعالیت می‌کردند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 356236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha