نیروی انتظامی با عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می کند

خبرگزاری شبستان: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده گفت: نیروی انتظامی با عزم راسخ ملی و مدیریت جهادی در جامعه به برقراری امنیت داخلی همت خواهد گمارد.

سرهنگ دوم ستاد فرهاد رحیمی، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: امنیت پایدار از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی شهرستان لنده در سال جدید است.

 

رحیمی به نام گذاری شعار سال توسط فرماندهی کل قوا اشاره و افزود: نیروی انتظامی با بسترسازی فرهنگی در زمینه های گوناگون به خصوص در مقوله حوادث رانندگی با برگزاری کلاس ها، پخش تیزرها و برشورهای تبلیغاتی در راستای فرهنگ سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش میزان تصادفات نقش موثری داشته است.

 

وی تصریح کرد: امنیت جامعه یکی از مهم ترین محورهای کلیدی هر جامعه است که باید با همکاری و تعامل مردم و اقتدار نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی در جامعه نهادینه شود و نیروی انتظامی با عزم راسخ ملی و مدیریت جهادی در جامعه به برقراری امنیت داخلی همت خواهد گمارد.

 

این مسئول انتظامی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند و آرامش و آسایش مردم را سلب می کنند برخوردی قاطع و خلل ناپذیر است و از دستگاه قضایی نیز تقاضای اشد مجازات را نیز درخواست خواهیم کرد.

 

رحیمی در ادامه اذعان کرد: نیروی انتظامی با ایجاد تعامل و حفظ روحیه همکاری با مردم همیشه پیش گام بوده و در برقراری روابط حسنه با مردم تا جایی که حریم قانون اجازه دهد، تعامل خواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: رصد و شناسایی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان به طور مداوم صورت می گیرد و تمهیدات و تصمیمات لازم در خصوص مقابله با آنها نیز در کمترین زمان ممکن با کار کارشناسی شده انجام می شود.

 

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده در خصوص برخورد جدی نیروی انتظامی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز گفت: نیروی انتظامی با پوشش امنیتی در جامعه همواره فضای ناامنی برای فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه ایجاد کرده است.

 

سرهنگ رحیمی در پایان تعامل با اصحاب رسانه را رمز موفیقت هر دستگاه و نهادی دانست و گفت: نیروی انتظامی با حفظ و رعایت مسائل امنیتی تعامل خود را با اصحاب رسانه به عنوان یک همکار حفظ خواهد کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 356297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha