نهادینه کردن فرهنگ فاطمی بهترین راه ترویج حجاب است

خبرگزری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، نهادینه کردن فرهنگ فاطمی را بهترین راه ترویج حجاب دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، امروز(18فروردین) در جمع خواهران شاغل در سپاه چهارمحال وبختیاری با اشاره به ایام فاطمیه و تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) گفت: بسیاری از زنان مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) فرهنگ ارزش‌های انسانی همچون عفاف، تقوا، ایثار و فداکاری را جایگزین فرهنگ بی حجابی و بی عفتی کرده‌ و با این کار سعادت دنیوی و اخروی را برای خود تضمین کردند.

 

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی علم، معرفت و کمالات انسانی است و سعادت دنیا و آخرت در پیروی از سیره فاطمی می باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، تصریح کرد: ایام فاطمیه با توجه به آمادگی مخاطبان، فرصت بسیار مناسبی بود برای توسعه فرهنگ فاطمی در سطح جامعه که باید در برگزاری برنامه ها علاوه بر مرثیه سرایی و روضه خوانی، شخصیت، زندگانی، علم و فضل آن حضرت نیز بیشتر تبیین شود.

 

سرافراز، با اشاره به مهم‌ترین پیام فاطمه‌ زهرا(س) به جامعه امروز بشری، تصریح کرد: بشر امروز باید مطابق فرمایشات و سیره ائمه اطهار، زندگی خود را براساس فطرت، شریعت، خدانگری و خدامحوری تنظیم و تبیین کند تا به تکامل الهی برسد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ابراز امیدواری کرد: امسال، ارزش‌های دینی و فرهنگ فاطمی در جامعه گسترش یابد و مسئولان و سایر نهادهای فرهنگی در این زمینه تلاش‌های مضاعفی را با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری انجام دهند.

 

وی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در تبیین شخصیت اصیل حضرت فاطمه زهرا(س)، عنوان کرد: رسانه‌های دیداری و شنیداری و همچنین جامعه‌شناسان و روان‌شناسان باید الگو و شخصیتی اصیل از حضرت زهرا(س) را به جامعه جوان امروز معرفی کنند.

 

سرافراز تصریح کرد: برای داشتن جامعه سالم و عاری از معصیت و بی بندو باری باید به روش و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) رجوع کرد و خصوصیات اخلاقی وی را در زندگی الگو قرار داد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 356417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha