برپایی نمایشگاه عکس حجاب در اراک

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن نمایشگاه عکس حجاب در محل فرهنگسرای شهر، واقع در کوی صنعتی اراک برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، نمایشگاه عکس حجاب شامل 35 اثر عکاسی از تولیدات خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی است که به همت حوزه هنری و شهرداری اراک به مناسبت میلاد فرخنده دخت پیامبر(ص) افتتاح و به مدت یک هفته در معرض دید قرار خواهد گرفت.

براین اساس، این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل فرهنگسرای شهر واقع در شهر صنعتی اراک پذیرای علاقمندان است.


همچنین، همزمان با برگزاری هفته هنر انقلاب، یازدهمین بسته هنر برای مخاطبین عموم، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر به همت حوزه هنری استان مرکزی از طریق پست الکترونیکی ارسال شد.


این بسته هنر که یازدهمین مرحله ارسال آثار هنری هنرمندان محسوب می شود شامل 12 اثر تجسمی از تولیدات هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی با موضوع هنر انقلاب اسلامی است که توسط هنرمندان محمد اسلامپور، محمد ایمانی راد، مظاهر آذرپی، فرهاد عسگری، میلاد رفیعی، علی شعبانی، سید اسدالله رضوانی فرد، ناصر فراهانی، بابک کاظمی، علی احمدی قاسم آبادی و محمدرضا کرمی همزمان با روز هنر انقلاب در بیت قدیمی امام راحل(ره) در شهر خمین تهیه و برای مخاطبین ارسال شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 361370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha