احداث پروژه های عمرانی از محل زکات جمع آوری شده

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش گفت: از محل زکات جمع آوری شده کارهای خیر از جمله احداث پروژه های عمرانی انجام می شود.

قاسم مقدم، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش با اشاره به اهمیت پرداخت زکات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در سال گذشته بالغ بر 3 میلیاردو 308میلیون ریال زکات توسط کمیته امداد تفرش جمع آوری شده است که این مبلغ صرف کارهای خیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون چندین پروژه عمرانی با این میزان زکات پرداخت شده احداث شده است، ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده زکات از روستاهای شهرستان، در همان روستاها هزینه شده است.


مقدم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پرداخت زکات از واجبات دین اسلام است، ادامه داد: باید در این راستا بیشترفرهنگ سازی شود.


وی با اشاره به اینکه مردم مومن تفرش خود در این زمینه مشارکت فعال دارند افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مبلغان و روحانیون در احیای این فریضه الهی تلاش می کند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش ضمن تشکر از مردم نیکوکار و مبلغین زکات این شهرستان گفت: این نهاد با همکاری خیرین آماده خدمت رسانی به نیازمندان در سطح شهرستان است.


وی ادامه داد: زکات جمع آوری شده صرف کارهای خیر و عام المنفعه در همان منطقه می شود و مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران باید مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.


پایان پیام/

کد خبر 362748

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha