بحث حجاب و عفاف باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بحث حجاب و عفاف باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و همه باید برای کاهش بدحجابی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت‌الله سید ابولحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، امروز "20 فروردین" در دیدار با  سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت مقابله با فساد در جامعه اظهار داشت: همه باید در زمینه مسئله بدحجابی و بی‌حجابی که بسیار برای کشور و نظام ضرر دارد، تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به فعالیت‌هایش به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: در مدت حضورم در این ستاد، 24 راهکار برای کاهش بدحجابی در جامعه را مطرح کردیم و رئیس جمهور سابق از این مسئله استقبال کرده و در نامه‌ای، این مسئله را با حجت‌الاسلام روحانی نیز در میان گذاشتیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه همه باید بدون تنش، مشکلات حجاب در جامعه را حل کنیم، ادامه داد: در جلسات متعدد با نیروی انتظامی، از افراد بدحجاب خواستیم تا با حضور والدین خود، در ستاد با مشاوران این ستاد صحبت کرده و این مسئله بسیار عملی بود.

 

وی بیان داشت: در ادامه نیز تلاش کردیم که به فعالیت‌های خود ادامه دهیم و پس از آن با اعلام امام جمعه اصفهان در جلسه شورای اداری، توجه به حجاب بانوان در ادارات و بررسی وضعیت حجاب آنها نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

آیت‌الله مهدوی، به دیگر فعالیت‌های این ستاد اشاره کرد و افزود: توجه به پخش موسیقی، برخورد با مزاحمت‌های خیابانی و برخورد با حمل سگ در ماشین‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های ما بود که با کمک مردم اجرایی شد.

 

وی با بیان اینکه همه باید برای کاهش فساد در جامعه تلاش کنند، اضافه کرد: در حال حاضر طرح توجه به امر به معروف در مساجد و اتوبوس‌های شهری و طرح‌های مختلف آمران به معروف در دستور کار ما قرار گرفته و تلاش می‌کنیم که برای کاهش گناه در جامعه گام های موثری برداریم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 357177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha