افزایش 550درصدی کشفیات مشروبات الکلی دست ساز در هرمزگان

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس هرمزگان از افزایش 550درصدی کشفیات مشروبات الکلی دست ساز در طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آنرا نگران کننده و زنگ خطری برای استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، سردار رضا محمدی یگانه امروز در نشستی با خبرنگاران در بندرعباس با بیان اینکه از تاریخ 28 اسفند تا 15 فروردین شاهد کاهش 33 درصدی آمار سرقت در هرمزگان بوده‌ایم، اظهار داشت: این در حالی است که آمار سرقت در تمام بخش‌ها کاهش یافته است.

وی در این راستا افزود: در مدت یاد شده نسبت به سال گذشته سرقت به عنف 36 درصد، سرقت منزل 48 درصد،‌ سرقت اتومبیل 25درصد،‌ سرقت موتور سیکلت 38 درصد، کیف قاپی 84 درصد و سرقت داخل خودرو 36 درصد در استان کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مجموع 227 فقره سرقت در مدت زمان یاد شده به ثبت رسیده است و این در حالی است که در نوروز 92 نیز نسبت به نوروز 91 در حوزه سرقت کاهش آمار داشته‌ایم.
 

محمدی یگانه از افزایش 16 درصدی دستگیری اتباع خارجه در هرمزگان طی طرح نوروزی خبر داد و گفت: طی سال گذشته یک هزار و 78 تبعه خارجی در استان دستگیر که امسال این رقم به یک‌هزار و 249 نفر رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین از 28 اسفند تا 15 فروردین حدود یک تن ماده مخدر در استان کشف و در این راستا 58 نفر اصلی قاچاقچی، بیش از 100 نفر خرده فروش و 461 نفر معتاد ولگرد و خطرناک در سراسر استان دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین در از دستگیری هفت باند سرقت عمده در هرمزگان طی مقطع زمانی مذکور خبر داد که اکثر این افراد دارای سوابق کیفری بوده اند.
 

 

کد خبر 356545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha