«موسوعه فقهی مسجد» تدوین می شود

خبرگزاری شبستان: موسوعه فقهی مسجد مشتمل بر تمام احکام و مباحث فقهی مسجد به همت دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد تهیه و تدوین می شود.

حجت الاسلام سعید کرمی، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد از آغاز تدوین موسوعه فقهی مسجد خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: تدوین این پروژه یک ساله از ابتدای امسال آغاز شده و یک سال به طول می انجامد.

 

وی با اشاره به محتوای این کتاب بیان کرد: احکام فقهی مرتبط با مسجد با نگرش همه موضوعات فقهی تمام مذاهب اهل سنت و تشیع در مورد مسجد از جمله موضوعات این موسوعه فقهی است که توسط صاحب نظران و اساتید برجسته حوزه و جمعی از محققان و پژوهشگران این دفتر تالیف می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسجد تاکنون منبع فقهی که مورد استفاده قرار گیرد وجود نداشت بنایراین تهیه و تدوین این موسوعه فقهی در دستور کار دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار گرفت.

 

حجت الاسلام کرمی همچنین از تهیه بانک ایده های مسجدی خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری همایش ایده های مسجدی رونمایی از بانک ایده ها هم انجام می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 356656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha