جلسه هماهنگی اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان سالم برگزار شد

خبرگزاری شبستان: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش استان اردبیل، گفت: مرحله استانی سومین جشنواره ملی نوجوان سالم استان همزمان با هفته سلامت از1 تا 7 اردیبهشت برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، علیرضا گلشن، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (19 فروردین) در جلسه هماهنگی اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان سالم، اظهار داشت: مرحله استانی سومین جشنواره ملی نوجوان سالم استان همزمان با هفته سلامت از1 تا 7 اردیبهشت برگزار و ناحیه 2 آموزش و پروش اردبیل میزبان اختتامیه این دوره خواهد بود.


وی، گزارشی مختصر از نحوه اجرای این جشنواره در نواحی و مناطق استان ارائه داد و افزود: دانش آموزان استقبال خوبی از این طرح داشته اند و امیدوارم در سال های آینده بتوانیم کمبودهای پیش آمده را جبران کنیم.


در ادامه این جلسه، نادر صاحب، رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان، گزارشی از روند اجرایی جشنواره و کارها و اقدامات انجام یافته، تعداد آثار رسیده، نحوه داوری آثار و مصوبات کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در رابطه با تجلیل از آثار برگزیده ارائه کرد و افزود: اواخر سال گذشته به علت تقارن ایام فاطمیه (س) با اختتامیه جشنواره، این برنامه به هفته سلامت در سال جدید موکول شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، وی، با اشاره به نحوه برگزاری مراسم اختتامیه، تصریح کرد: این جشنواره در طول هفته سلامت 1 تا 7 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است، مرحله استانی سومین جشنواره ملی نوجوان سالم استان به میزبانی ناحیه 2 برگزار و از منتخبین جشنواره در حوزه دانش آموزی، فرهنگیان و والدین و نیز مدارس و مناطق فعال استان در برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر تجلیل به عمل خواهد آمد.
 

پایان پیام/

کد خبر 356792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha