فیلم های برتر جشنواره رشد تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: پدیدآورندگان فیلم های برتر جشنواره فیلم رشد استان اردبیل طی مراسمی باشکوه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز( 26 فروردین) برگزار شد، بهزاد سلیمانی رئیس گروه جشنواره فیلم رشد آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در 43 جشنواره استانی فیلم رشد قلب های تپنده ای در تولید فیلم های آموزشی با مضامین قرآنی را شاهد بوده ایم که آثار فاخری را پدید آورده اند.


وی، با بیان اینکه دانش آموزان در ایینه تصویر به حقیقت می پیوندند، افزود: آموزش فقط محدود به کتاب و مدرسه نیست بلکه ما می توانیم به وسیله ابزار های گوناگون مفاهیم اخلاقی و درسی را به ذهن ها و اندیشه های دانش آموزان انتقال دهیم که گاه تاثیرات و ماندگاری آنها نیز از کتاب ها بیشتر باشد.


رئیس گروه جشنواره فیلم رشد آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: نمایش فیلم هادر 14سالن ثابت و در برخی از مناطق در قالب اکیپ های سیار پخش شدکه نتایج آن را درتقویت حوزه آموزشی و تربیتی می توان به خوبی مشاهده کرد.


گفتنی است، فیلم کوتاه خواب عمیق از یاشار منوچهری، انیمیشن زندگی و دیگر هیچ از امیر واحدی، مستند نوروز در نئور از عبدالله عزیزی به عنوان نفرات برتر و فیلم های کوتاه یک لحظه دیرتر و این بود همه داستان، فیلم کوتاه بچه ی مرز از رضا جمالی و انیمیشن دست تقدیر از فرشته ناصری به عنوان نفرات دوم شناخته شده و تجلیل شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 358995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha