روایت فتح، هنرمندی انسان های وارسته را بازگو می کند

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: شهید آوینی تلاش می کرد هنرمندی انسان های وارسته که همانا زیباترین هنرشان شهادت بود را به زبان هنر بازگو کند.

احمد جوانمرد،‌سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: هرگاه صحبت از هنر به ویژه هنر انقلابی وهنر اسلامی به میان می آید محال است فکر هر انسان قدر شناسی، هنرمند توانمند ومتعهدی همچون سید مرتضی آوینی را به خاطر نیاورد هنرمند شهیدی که انسانیت ،اخلاق وولایتمداری را سر لوحه کار خویش قرار داده بود.


وی افزود: بیستم فروردین سالروز شهادت این سید بزرگوار روز هنر انقلاب اسلامی نام گرفته است، که نه تنها یاد وخاطر ایشان بلکه داستان هنرمندی ورشادت صدها هنرمند شهید این مرز بوم در تاریخ ثبت وضبط شود قصه هنرمندی هنرمندانی چون شهید "محمد ضیائی" که نامش موجب فخر وغرور اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان زرندیه است.


جوانمرد تصریح کرد: امید است بتوان با یاری جستن از درگاه اولین هنرمند هستی وتوجهات خاصه ی حضرت ولی عصر(عج) در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری سال "اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" نامگذاری شده است، در راستای اهداف وآرمان های شهدای انقلاب اسلامی،هنرمندان شهید وامام شهیدان قدم بردارند وادای دینی کرده باشند.


وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران، هنر در انحصار افراد خاصی بود و مردم عادی از آن کم بهره می‌بردند و نمی‌توانستند هنر خود را در جامعه جلوه دهند، بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران در واقع هنر در بین مردم ترویج و ارتباط تنگاتنگی با تمام قشرهای مختلف جامعه پیدا کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 356805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha