آمادگی 100امدادگر جهت نام نویسی مددجویان درمرحله دوم هدفمندی یارانه ها

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امداد خراسان جنوبی از آمادگی یکصد امدادگر این نهاد، جهت ثبت نام از مددجویان تحت حمایت در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی اکبر نخعی به هماهنگی ها و تمهیدات لازم جهت ثبت نام از مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: پیرو جلسات متعدد در مرکز استان، مقرر شد مددجویانی که توانائی دسترسی به اینترنت را ندارند با در دست داشتن مدارک لازم از قبیل کارت ملی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل به مراکز کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه و نام نویسی کنند.


وی خاطرنشان کرد: اجرای هدفمندی یارانه ها کمک به اقشار نیازمند است و موجبات پیشرفت کشور و اجرای طرح های عمرانی، رفاهی و ... در کشور خواهد شد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با رویکردی جهادی و تقویت مبانی ارزشی و اسلامی در میان خانواده های تحت حمایت، نقشی ارزشمند در استحکام فکری، فرهنگی و اقتصادی ایفا می کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، نخعی هدفمند سازی یارانه ها را بستری برای رفع مشکلات و نیازهای محرومان جامعه عنوان کرد و افزود: افراد توانمند با همکاری در این طرح می توانند شرایط را برای تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشور فراهم کنند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یادآور شد: تاکنون با شوراهای روستایی و مسئولین شهرستانها جهت اطلاع رسانی و آماده سازی خانواده های تحت حمایت جهت ثبت نام در مرحله دوم هدفمند سازی یارنه ها، هماهنگی های لازم صورت گرفته است.


پایان پیام/

کد خبر 356835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha