تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون یزد در پی صدور قطعنامه اتحادیه اروپا

خبرگزاری شبستان:طلاب و روحانیون یزد با تجمع در مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، صدور قطعنامه مداخله‌جویانه و مغرضانه اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد، طلاب و روحانیون یزد با تجمع در مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، صدور قطعنامه مداخله‌جویانه و مغرضانه اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کردند.

 

در این تجمع حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مسئول حوزه علمیه خواهران استان یزد به ایراد سخن پرداخت.

 

حاضرین در این تجمع با صدور قطعنامه‌ای دخالت‌های اتحادیه اروپا و آمریکا در امور داخلی ایران را محکوم و اعتراض خود را بیان داشتند.

 

در این قطعنامه آمده است:

 

وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدى‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیرٍ (آیه120 سوره بقره)

 

بار دیگر دشمنان این ملت گستاخانه به خود اجازه داده‌اند که در امور داخلی ملت غیور ایران دخالت کنند اما غافل از این هستند که ملت و دولتمردان ایران غیر از ملت و دولت‌مردان غرب هستند و عزت و غیرت دینی و اسلامی ‌آنها اجازه نمی‌دهد که آنها بخواهند هر اقدامی را در امور کشورمان داشته باشند.

 

1- ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان یزد اعتراض خود را از دخالت‌های بی جا و بی‌خردانه غرب و پارلمان اروپا اعلان می‌داریم.

 

2- ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان یزد از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص دستگاه دیپلماسی کشور و مجلس شورای اسلامی خواهانیم که نسبت به گستاخی‌های غرب سکوت نشان ندهند و جواب یاوه‌گویی‌های آنها را قاطعانه و در اسرع وقت بدهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 356892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha