سیاست کشورهای غربی هیچ گاه در قبال ایران تغییر نمی کند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: سیاست کشورهای غربی به خصوص آمریکا هیچ گاه در قبال ایران تغییر نمی کند و مسئولین ما باید همواره مواظب رفتار و گفتار خود با کشورهای غربی باشند.

سید عیسی تقوی فرد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک سال نو، با انتقاد جدی از از صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران، گفت: اعتقاد راسخ ما تبعیت بی چون چرا از ولایت فقیه است و چرا که هر بار که از خط ولایت خارج شده ایم، ضربات سنگینی به ما تحمیل شده است.

وی افزود: صدور قطعنامه پارلمان اروپا نتیجه اعتماد بیش از حد و باز کردن پای هیئت اروپایی به مرز های داخلی کشور است.

تقوی فرد تصریح کرد: سیاست کشورهای غربی به خصوص آمریکا هیچ گاه در قبال ایران تغییر نمی کند و مسئولین ما باید همواره مواظب رفتار و گفتار خود با کشورهای غربی باشند.

این مسئول فرهنگی و آموزشی تاکید کرد: دیدار هیئت اروپایی با محکومان فتنه اشتباه تاریخی بود که توسط برخی از مسئولان دولتی شکل گرفت که نتیجه آن گزارش های تناقض گویی و عدم رعایت حقوق بشر در ایران توسط احمد شهید است.

تقوی فرد یادآور شد: پارلمان اروپا و کشورهای غربی همواره در امور داخلی ایران دخالت می کنند که وزارت امور خارجه، مجلس و دولتمردان باید پاسخی قاطعانه به گزافه گویی های آنان دهند و در مقابل آنان سکوت نکنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پارلمان اروپا و کشورهای غربی صلاحیت تصمیم گیری و حق اظهار نظر در امور داخلی ایران را ندارند.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده اذعان کرد: بی اعتمادی به کشورهای غربی علی الخصوص آمریکا را امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هموراه به دولت و ملت هشدار داده اند که نتیجه ارتباط به آنها صدور قطعنامه های پی در پی بر علیه ایران است.

وی به تحریم های اعمال شده توسط کشورهای غربی و آمریکا برعلیه ایران اشاره کرد و گفت: بحث تحریم ها متعلق به یکی دو سال قبل نیست؛ بلکه از زمان تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون ما در تحریم های دارویی، نظامی و اقتصادی هستیم که با شعار "ما می توانیم" و اعتقاد راسخ به این شعار توانستیم تمام تحریم ها را شکست دهیم و پیروزی های غرور آفرینی را به دست آوریم.

تقوی فرد در پایان گفت: تا زمانی که در خط سرخ حسینی و مکتب فاطمی به رهبری مقام عظمای ولایت حرکت می کنیم هیچ قدرتی قادر به فکر شکست ایران نخواهد بود؛ چرا که ما با اعتقاد راسخ و با "لبیک یاحسن" تمام گزینه هایشان را از بین خواهیم برد.

پایان پیام/ 

کد خبر 356208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha