علی رغم تحریم های دشمنان، سازندگی در نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم تحریم ها و فشارهای دشمنان در عرصه های اقتصادی، سازندگی در نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سید محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امروز(15 اسفند) در یادواره شهدای مهندسی استان زنجان اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان پیرو رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند و همین مساله انقلاب را بیمه کرده است.


وی با اشاره به اینکه تحریم ها و توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طرق مختلف ادامه دارد، افزود: علیرغم تمام این فشارهای اقتصادی سازندگی در نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد.
 

این مقام مسئول مقاومت سی و پنج ساله ملت ایران در برابر تمام توطئه ها را یادآور شد و تصریح کرد: آنچه موجب صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، خون شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.
 

اسماعیلی دستاوردهای ایران اسلامی را در این مدت یادآور شد و افزود: این دستاوردها که در عرصه های علمی، اقتصادی و نظامی زبانزد هستند نشان از اعتقادات و باوردهای دینی مردم ایران دارد.
 

وی همچنین به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: این نامگذاری که نشان از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد موجب خلق حماسه ای در کشور شد.
 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: شهدای 8 سال دفاع مقدس درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون وظیفه ماست تا با سازندگی نظام جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 350201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha