تشکیل ستاد اوقات فراغت آسمانی ها در ایلام

خبرگزاری شبستان: ستاد اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایلام تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(20 فروردین) در نشست ستاد اوقات فراغت، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت های اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد این شهرستان متنوع تر از سال های گذشته برگزار می شود.


وی، با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت امسال را همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود، تصریح کرد: برگزاری کلاس های احکام، قرآنی و نهج البلاغه، اردوهای زیارتی و سیاحتی، پاسخ به سئوالات شرعی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و انجام فعالیت های قرآنی و برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی از اقدامات کانون های مساجد در تابستان سال جاری است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این طرح با هدف جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سطح کانون های مساجد این استان برگزار می شود.


چراغی پور، در ادامه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فرهنگ و مدیریت جهادی، ابراز کرد: در برنامه های اوقات فراغت سال جاری تلاش می شود که برنامه های متنوع فرهنگی در راستای فرهنگ سازی دینی و اسلامی در سطح کانون های مساجد اجرا گردد.


وی، با بیان اینکه در حال حاضر 241 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارند، یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از 154 کانون فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری فعالیت دارند برنامه های ویژه ای در سطح این کانون ها اجرا خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: در جهت غنای برنامه های اوقات فراغت در سال جاری جلساتی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار خواهد شد.


چراغی پور، در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان در راستای اختصاص اعتبار لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کانون های مساجد به ویژه اوقات فراغت در سال جاری شد.


گفتنی است، در این نشست که با حضور اعضای ستاد اوقات فراغت دبیرخانه مساجد استان برگزار شد هر کدام از اعضا در خصوص اجرای بهتر اوقات فراغت آسمانی ها، پیشنهادات و ایده های خود را ارائه کردند.


پایان پیام/

 

کد خبر 356975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha