برگزاری ویژه برنامه ایام شهادت شهدای رهپویان وصال در شیراز

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال از برگزاری سه برنامه ویژه ایام سالگرد شهادت شهدای مظلوم رهپویان وصال خبر داد و گفت: گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، احد پاریابی، مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز امروز (20فروردین) در جمع خبرنگاران از برگزاری سه برنامه ویژه ایام سالگرد شهادت شهدای مظلوم رهپویان وصال خبر داد و گفت: گرامیداشت ششمین سالگرد شهدای رهپویان وصال در شیراز از 22 فروردین به مدت 2 روز در شیراز برگزار می شود.


وی با یادآوری این مطلب که واقعه بمب گذاری تروریستی در 24 فروردین سال 87 اتفاق افتاد، افزود: اولین برنامه جمعه 22 فروردین در تالار حافظ با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه فرهنگی عمار و دکتر احمدی، استاندار فارس همراه با شعر خوانی میلاد عرفان پور و اجرای موسیقی حامد زمانی اجرا می شود.


پاریابی با تاکید بر اینکه برنامه دوم شنبه 23 فروردین در حسینیه سیدالشهدا (ع) همراه با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد، مسئول کانون رهپویان وصال شیراز و سردار غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس برگزار می شود، اضافه کرد: در این مراسم احمد واعظی به مداحی می پردازد.


مسئول روابط عمومی کانون رهپویان وصال با تاکید بر اینکه روز 24 فروردین در گلزار شهدا سر تربت پاک شهدای رهپویان مراسم بزرگداشت این شهدا برگزار می شود، تاکید کرد: این مراسم با سخنرانی آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار می شود.


پاریابی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگی نیز یکسری برنامه های مضاعف را برگزار می کنیم، اظهار داشت: مراسم اعتکاف بزرگ جوانان در 23 اردیبهشت برگزار خواهیم کرد که افزایش کمی و کیفی اعتکاف را مدنظر قرار دادیم.


وی افزود: چند سمینار در بحث ازدواج و خانواده داریم و کاروان کربلا را نیمه دوم شهریور ویژه اعضا برگزار خواهیم کرد.


پایان پیام/

کد خبر 357048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha