متقاضیان ثبت نام یارانه دقت کنند/امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد

خبرگزاری شبستان:مدیرکل امور اقتصاد ودارایی خراسان جنوبی گفت:با توجه به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امکان ویرایش اطلاعات درحال حاضر وجود نداردلذا تمامی هم استانی ها درثبت نام باید دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید مهدی رمضانی امروز (20 فروردین) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: انصراف از یارانه به صورت متعهدانه و آگاهانه مهمترین کمک هم استانی ها به توسعه اقتصاد کشور و استان است.


وی افزود: مهمترین اولویت دولت؛ سرمایه گذاری و اشتغال، توجه به بخش سلامت، تقویت نظام بیمه ای، بیمه بیکاری، کمک به بخش تولید، بهبود حمل و نقل و بهینه سازی مصرف انرژی است.


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: بانک اطلاعات دریافت یارانه نقدی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار دارد لیکن با توجه به جمعیت استان به طور میانگین هر ماه حدود 32 میلیارد تومان یارانه در استان پرداخت شده که سالانه حدود 384 میلیارد تومان است.


وی در ادامه به مهمترین نکاتی که افراد متقاضی در هنگام ثبت نام در سامانه پرداخت یارانه نقدی در سایتrefahi.ir باید به آن توجه کنند، اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امکان ویرایش اطلاعات در حال حاضر وجود ندارد لذا تمامی هم استانی ها در ثبت نام باید دقت لازم را داشته باشند.


رمضانی تاکید کرد: با توجه به ترافیک مراجعات مردم به سامانه مذکور، تمامی اطلاعات مربوط به کد ملی سرپرست و اعضای خانوار، شماره حساب واریز یارانه، کدپستی، تلفن، همراه را در اختیار داشته باشند و پس از ثبت نام با دریافت پیامک از صحت ثبت نام خود مطلع شوند.


وی ادامه داد: همچنین تاکنون سقف درآمدی برای کسانی که می توانند یارانه دریافت کنند اعلام نشده است و پس از اعلام سقف درآمدی و چگونگی حذف خانوارهای غیرمشمول، پایگاه اینترنتی پیش بینی خواهد شد که معترضان به حذف یارانه نقدی، می توانند از طریق پایگاه مذکور، اعتراض خود را مطرح و پیگیری کنند که جزئیات آن بلافاصله پس از اعلام، توسط ستاد مرکزی به اطلاع هم استانی ها می رسد.


وی یادآور شد: در حال حاضر زمان راستی آزمایی متقاضیان اعلام نشده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 357154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سينا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    20 0
    باسلام ويرايش گذاشته مي شود يا نه؟
  • هديه IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 0
    سلام من در حين انجام ثبت نام مسکن رو نديدم و اشتباهي همه گزينه بله شده انگار سه تا مسکن داريم خواهش ميکنم امکان ويرايش ثبت نام رو بزارن ما خيلي به اين احتياج داريم لطفا
  • salar IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 2
    سلام . لطفا اعلام کنيد که زمان ويرايش ثبت نام يارانه کي هست ؟ چون که خيلي ها هستندکه ثبت نامشون نياز به ويرايش دارد . با تشکر
  • حسين IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    5 0
    با سلام اشتباهاً کافي نت ثبت نام يارانه خانواده من را به جاي 3 نفر ، دو نفر ثبت کرده براي ويرايش بايد چه کرد؟ ممنون