تمامی فعالیت ها در کمیته امداد باید با رنگ و پیوند فرهنگی انجام شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، گفت: در سال جدید تمامی فعالیت های این نهاد باید با رنگ، لعاب و پیوند فرهنگی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد روز گذشته در جمع امدادگران کمیته امداد شهرستان یزد با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: این نامگذاری ها از سوی مقام معظم رهبری در سال های اخیر چراغ راهی برای مجموعه مدیران کشور و آحاد جامعه می باشد.

 

وی بر ضرورت تحقق این شعارها در جامعه تاکید کرد و افزود: به خوبی می توان رابطه معناداری را بین نامگذاری سال ها اخیر مشاهده کرد.

 

اکبری محوریت شعار سال 93 را اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانات آغاز سال در مشهد مقدس به ویژگی ها و الزامات تحقق این موضوع اشاره کردند.

 

وی با بیان اینکه فقر مادی زاییده فقر فرهنگی است افزود:ضرورت دارد هر کاری در کمیته امداد رنگ و لعاب و پیوند فرهنگی داشته باشد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، افزود: بالاترین وظیفه ما در کمیته امداد برنامه ریزی صحیح در کارها و تلاش در جهت ایجاد قوام و دوام در زندگی محرومان از طریق اشتغال و درآمدزایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 357319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha