رشد کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد در نوروز 93

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد، از رشد قابل توجه برنامه های این سازمان از بعد کمی و کیفی در نوروز 93 خبر داد.

محمد رضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد، در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد با اشاره به استقبال کم نظیر میهمانان نوروزی از برنامه های این سازمان گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی این سازمان نسبت به سال گذشته از بعد کمی و کیفی از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

 

وی در تشریح برنامه های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برگزاری نماز جماعت، برپایی غرفه های مشاوره، نقاشی کودک، عرضه محصولات فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر و اجرای نمایش خیابانی در سطح پارک ها و اماکن تاریخی از مهمترین برنامه های فرهنگی سازمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

 

دشتی، با اشاره به توزیع نقشه، بروشور های آموزش و فرهنگی و هدایای فرهنگی و ورزشی در بین مسافران نوروزی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر دارت، پینت بال و مار و پله و... و نیز پخش برنامه از رادیو پارک و سینما چهار بعدی از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی می باشد.

 

وی چاپ و توزیع پوستر، تولید برنامه رادیو پارک و تهیه هدایای فرهنگی و ورزشی جهت اهدا به مسافران نوروزی را از دیگر اقدامات سازمان در ایام تعطیلات دانست.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد، اظهار داشت: در یک ماه اخیر با نصب بیش از 200 پایه تبلیغاتی در سطح معابر، فضای تبلیغات فرهنگی شهری را به بیش از سه برابر افزایش داده ایم.

 

محمد رضا دشتی، در پایان از تمامی اشخاص، مسئولان و ارگان های حامی سازمان فرهنگی ورزشی به ویژه شهردار یزد و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاسگزاری کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 356897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha