راه مقابله با برنامه‌های شوم دشمن عزم ملی و مدیریت جهادی است

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شعار سال جاری اشاره به اقتصاد و فرهنگ دارد، گفت: تنها راه مقابله با برنامه‌ریزی های شوم دشمن عزم ملی و مدیریت جهادی است.

به گزارشخبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام اسد اسداللهی، استاد حوزه و دانشگاه و سرمربی صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی شب گذشته (20فروردین) در گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد به مناسبت روز بسیج هنرمندان اظهار کرد: بالاترین معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) همانا قرآن با تمام زیبایی سخن و داستان‌های آموزنده و شیوا بود آنچنان که تأثیر شگرف آن بر انسان؛ برتر از هر هنری شمرده می‌شود.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در شعار سال جاری توجه ویژه ای به مسئله" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" دارند بنابراین برای تحقق این شعار همه افراد جامعه دارای مسئولیت هستند، افزود: راه تحقق یافتن شعار سال داشتن ایمان در افراد و مسئولین جامعه است.


استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مدیریت جهادی در شعار سال جاری نیز گفت: چفیه‌ای که رهبر ما بر گردن آویخته‌اند نشان از اوج جنگ در حال حاضر دارد و در این راستا مسئولین و آحاد مردم مسئول هستند.


وی افزود: دشمن در صحنه‌های مختلف با انواع تبلیغات فرقه‌های انحرافی، فسادها و مخدرها در کشور درصدد برنامه‌ریزی برای اهداف شوم خود است و تنها راه مقابله با دشمن عزم ملی و مدیریت جهادی است که می توان این مشکلات را مرتفع کرد.


وی افزود: امروز به عنوان روز ملی فناوری نیز روزی است که ثمره رشادت، مجاهدت و تلاش‌های دانشمندان و شهیدان هسته‌ای کشور است.


استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: ما در عصر آخرالزمان زندگی می‌کنیم و در این عصر جنگ بر سر ثروت‌ها و مرزها و سایر مسائل از این قبیل نیست بلکه جنگی ایدئولوژیک بوده و هنوز به پایان نرسیده است و جنگ میان سپاه الله و شیطان در حال وقوع بوده که عده‌ای در آن با پذیرفتن ولایت شیطان پرچمدار سپاه وی و برخی نیز با پذیرفتن ولایت الله پرچمدار سپاه الله هستند.


حجت الاسلام اسداللهی خطاب به هنرمندان بسیجی با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی تصریح کرد: تلاش و مجاهدت شهید آوینی و سرمشق قرار دادن این شهید در فعالیت‌های بسیجیان ضروری است چرا که شهید آوینی الگوی همه انسان‌ها چه هنرمندان و غیرهنرمند است.


وی خطاب به هنرمندان بسیجی گفت: راجع به فراماسون‌ها تحقیق کنید و از هنر خود در راه سپاه الله استفاده کنید و جزو سربازان امام زمان (ع) باشید چرا که هیچ چیز بالاتر از هنر ایمان‌ساز وجود ندارد.


سرمربی صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بیان داشت: دشمن اکنون با تمام قوای خود برای جنگ فرهنگی، خود را مسلح و تجهیز کرده و در این راستا از عرصه اقتصاد و فرهنگ به عنوان ابزارهای خود در جنگ نرم استفاده می‌کند.


وی با اشاره به اینکه ایران در دوران دفاع مقدس، کشوری بود که حتی سیم خاردار وارد می‌کرد، گفت: ایمان و استقامت مردم و بسیجی‌ها در جنگ باعث پیروزی حق بر باطل شد و با همین ایمان واستقامت هم اکنون ایران به آن جایی رسیده که قادر به ساختن انواع موشک است و دشمن توانایی مقابله با جنگ سخت و نظامی را با ایران ندارد.
 

گفتنی است، همزمان با سالروز شهید آوینی و گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد از هنرمندان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/

کد خبر 357356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha