سیاست بدون فرهنگ، عاری از استقلال و آزادی است

خبرگزاری شبستان:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سیاست بدون فرهنگ عاری از استقلال و آزادی بوده و این نوع سیاست وابسته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در گردهمایی سیاسی که با حضور فرمانده سپاه پایوران ستاد، فرماندهان سپاه مهدیشهر، سمنان و تیپ 12 قائم در حسینیه امام خمینی (ره) این یگان برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری سال 93 با عنوان فرهنگ و اقتصاد توسط مقام معظم رهبری به معنای توجه بیش از پیش همگان به این دو امر خطیر است.


وی افزود: پاسداران به عنوان حافظان ارزش‌های اسلامی باید در خط مقدم احیای فرهنگ و اقتصاد در جامعه اسلامی باشند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه خداوند در چند جای قرآن کلمه «فذکر» را یادآور شده است، افزود: متأسفانه مشغله‌های فراوان مادی انسان را از دانسته‌های خود غافل می‌کند، به همین دلیل گاهی باید مواردی تذکر داده شود تا دچار فراموشی و غفلت نشویم.


رعایتی گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت عزتمند زندگی کنیم، باید اطاعت‌پذیر دستورات الهی باشیم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرهنگی که ملت ما را در دنیا عزیز کرد، فرهنگی برگرفته از سنت‌ علوی، فاطمی، نبوی و حسینی است، این فرهنگ فرهنگی است که از ارزش‌ها پاسداری می‌کند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اگر می‌خواهیم در زندگی فردی و اجتماعی دچار انحراف نشویم باید معرفتمان را نسبت به قرآن و معارف دین بیشتر کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 357379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha