فراخوان جمع آوری ایده های نو در زمینه آسیب های اجتماعی اعلام شد

خبرگزاری شبستان: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز برای جمع آوری ایده های نو در زمینه آسیب های اجتماعی فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز؛ معاونت اجتماعی دادگستری استان البرز به منظور بررسی آسیب های اجتماعی و پپشگیری از آن در قالب فراخوانی از علاقمندان درخواست کرده است، با ارائه ایده های نو در این امر دادگستری استان البرز را یاری کنند.

 

این معاونت اجتماعی در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی و توانمندسازی آحاد جامعه با کمک ابزارهای خلاقانه به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی اقدام به جمع آوری ایده های نوین فرهیختگان استان کرده است.

 

در این فراخوان از کلیه اساتید، پژوهشگران، هنرمندان، دانشجویان، نخبگان و فرهیختگان دعوت شده است تا در محورهای پژوهشی، هنری، ادبی، رسانه تصویری و دیجیتال، همچنین بخش آزاد آثار خود را به دبیرخانه به نشانی، کرج – طالقانی شمالی، ساختمان اداره کل دادگستری استان البرز – طبقه دوم – دفتر معاونت اجتماعی ارسال کنند.

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور ارائه ایده های خود و برقراری ارتباط با دبیرخانه با شماره 02632518499 تماس یا از طریق پست الکترونیک به نشانی alborz@scpd.ir پاسخ سوالات خود را جویا شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 357735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha