شهید صیاد اسوه استقامت و ایثارگری/ جوانان صیاد را سرلوحه قرار دهند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه 25 کربلا استان مازندران با اشاره به خصوصیات شهید صیاد شیرازی، گفت: شهید صیاد، اسوه شهادت، استقامت و ایثارگری بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار محمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه 25 کربلا استان مازندران در مراسم یادبود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد امام محمد باقر(ع) لشکری 30 گرگان با بیان خصوصیات شهید صیاد شیرازی، گفت: شهید صیاد، اسوه شهادت، استقامت و ایثارگری بود.


وی افزود: شهید صیاد که در قبل از انقلاب جهت طی دوره آموزش توپخانه به آمریکا اعزام شده بود، پس از اتمام دوره نفر برتر در میان افسران آمریکایی و دیگر کشورها شناخته شد و جزو نخبگان در عصر ما بود.


شاهچراغی تصریح کرد: شهید صیاد در دوران هشت سال دفاع مقدس جزو طراحان و برنامه ریزان تمامی عملیات ها به شمار می رفت و خط شکن میدان بود.


وی ادامه داد: شهید صیاد در غائله کردستان علاوه بر باز کردن معبر، به موقع تجهیزات نظامی را به همرزمانش رساند و باعث پیروزی و از بین رفتن دشمنان شد.


به گزارش روابط عمومی ارشد عقیدتی سیاسی آجا در منطقه گلستان و مازندران، فرمانده سپاه 25 کربلا استان مازندران با تاکید بر اینکه شهید صیاد اسوه اخلاص، اخلاق و تقوا و کلید وحدت بین نیروهای مسلح بودند، گفت: شهید صیاد علاوه بر زندگی نظامی و دنیوی به فکر آخرت بود و نماز اول وقت از تاکیدات آن شهید والا مقام به همرزمان بود.


وی اظهارداشت: آنچه باید جوانان امروز به آن توجه داشته و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، اخلاص، تقوا و نماز اول وقت شهید صیاد است.


پایان پیام/

کد خبر 357811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha