آغاز ثبت نام ترم جدید دبیرستان صدرا استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا استان مرکزی از آغاز ثبت نام دانش آموزان برای ترم جدید در این دبیرستان خبر داد.

معصومه صدرایی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدار استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت: این دبیرستان جهت گسترش فرهنگ دینی و رواج معارف اسلامی در متن زندگی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که قرآن در صحنه زندگی انسان نقش اصلی را ایفا کند اقدام به ثبت نام از دانش آموزان علاقمند به این رشته می کند.


وی با بیان اینکه دانش آموزان مستعد پایه سوم راهنمایی می توانند تا دهم اردیبهشت ماه در این دبیرستان ثبت نام کنند، افزود: ثبت نام از طریق شماره تلفن 32215208 و یا با مراجعه حضوری به دبیرستان انجام می شود.


صدرایی، زمان برگزاری آزمون ورود به دبیرستان را دوازدهم اردیهشت اعلام و اظهار کرد:‌ آزمون علمی از دروس بینش اسلامی، عربی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی و علوم تجربی در سطح اطلاعات دوره ی راهنمایی از سوی سازمان مدارس معارف اسلامی طراحی می شود.


وی افزود: هدف این دبیرستان این است که دانش آموز بتواند پس از طی دوره ی متوسطه و پیش دانشگاهی در دوره های عالی حوزه یا دانشگاه به عنوان یک دانش آموخته ی خبره علوم و معارف اسلامی مسیر درخشانی را برای خود ترسیم کند و نگرشی علمی و تربیتی مبتنی بر تعالیم اصیل اسلامی را برای تأثیر گذاری بیشتر در جامعه ایجاد کند.


به گفته وی هم اکنون در چهار پایه اول تا چهارم دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا استان مرکزی 70 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 358028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha