بانوان سنگربانان ارزش های اسلامی/برگزاری بیش ازیک هزار برنامه درروز زن

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان، با اشاره به نقش زنان در خانواده و جامعه گفت: بانوان با حضور غیرتمندانه در تمام صحنه ها سنگربانان ارزشهای اسلامی و دینی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، لیلا سلاح ورزی، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان امروز(24 فروردین) در جلسه کمیته بزرگداشت هفته زن و مقام مادر گفت: زنان و بانوان با حضور غیرتمندانه خود در تمام صحنه ها سنگربانان واقعی ارزشهای اسلامی و دینی هستند.


وی افزود: امروز نقش زنان در توسعه و ترقی جوامع بشری انکار نا پذیر است.


سلاحورزی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال 93 اظهار داشت: نام گذاری سال جدید از سوی معظم اله بعنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یک تدبیر بزرگ از سوی ایشان بود که باید سیاست ها و برنامه های راهبردی و اجرایی امور بانوان در سال جدید براساس این شعار بزرگ تدوین و اجرا شود.


وی به برنامه های دفترامور بانوان که بر اساس نامگذاری سال 93 تدوین گردیده اشاره کرد و عنوان کرد: حمایت از تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعال حوزه بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حمایت از زنان کار آفرین استان، تقویت مراکز مشاوره ای تربیتی و فرهنگی حوزه بانوان و برگزاری میزگردهای علمی با حضور اساتید مجرب دانشگاه ها و صاحبان اندیشه در حوزه بانوان از اهم برنامه های این دفتر در سال جدید می باشد.


سلاحورزی، به مقوله فرهنگ در نامگذاری سال جدید اشاره و تصریح کرد: فرهنگ مقوله ای با وسیع و با ارزش است که می توان آن را مجموعه ای پیچیده از علوم، دانش ها، هنرها، افکار، اعتقادات، سنت ها، قوانین و مقررات، آداب و رسوم دانست به طور خلاصه کلیه آموخته ها و عاداتی که انسان به عنوان عضو جامعه بشری اخذ می کند و زیر بنای کلیه امور انسانی از جمله اقتصاد ، مدیریت و غیره می باشد.


برگزاری بالغ بر یک هزار و 500 برنامه در هفته نکوهداشت مقام زن در لرستان


مدیرکل امور بانوان، به برنامه های اجرایی هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اشاره کرد و افزود : در این هفته مبارک بیش از 1503 برنامه در قالب همایش، جشن، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه و غیره در حوزه های مختلف بانوان در سطح استان اجرا می شود.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، وی به وظایف دستگاههای اجرایی در خصوص برگزاری برنامه های اجرای هفته زن و بزرگداشت مقام مادر پرداخت و تصریح کرد: همه دستگاهها با تعامل و همکاری بیشتر نسبت به گذشته باید در اجرای برنامه های نکوهداشت مقام زن تلاش کنند.


سلاحورزی، اظهار کرد: در این زمینه توجه به برنامه های متناوب، جذاب و متنوع در راستای معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در نسل جدید ضروری است.


پایان پیام/

کد خبر 358059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha