تجلیل از مادران و همسران شهدا در قالب 20 گروه دیداری در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، گفت: با تشکیل 20 گروه دیداری از مادران و همسران شهداء استان تجلیل شد.

احمد ابراهیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، با اشاره به فرا رسیدن 24 فروردین روز تکریم از مادران و همسران شهدا به خبرنگار شبستان از یزد گفت: در همین راستا با تشکیل 20 گروه از مادران و همسران شهدا در سطح استان تجلیل شد.

 

وی افزود: این گروه ها در شهرستان ها با حضور مسئولان و در مرکز استان با حضور مسئولان استان و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از همسران و مادران شهدا دلجویی کردند.

 

ابراهیمی، با بیان اینکه هفت تن از مادران شهدا به صورت ویژه تجلیل شده اند، افزود: این هفت بانوی یزدی علاوه بر فرزند خود همسر خود را هم تقدیم انقلاب کرده اند.

 

وی تجلیل از مادران و همسران شهدا بستری در بیمارستان ها را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد و افزود: در همین راستا و به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) مراسم جشنی با عنوان میلاد کوثر و با حضور مادران، همسران و خانواده های شهدا برگزار می شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: این مراسم ویژه بانوان بوده و در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برگزار می شود.

 

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه و بانوان و خانواده شهدا را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد. 

 

پایان پیام/

کد خبر 358084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha