نباید خون شهدا زیر پای صنعت هسته ای له شود

خبرگزاری شبستان: پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه شان مردم ایران اسلامی باید حفظ شود، گفت: نباید گذاشت خون شهدا زیر پای صنعت هسته ای له شود اما این اتفاق صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، شب گذشته (21 فروردین) در جشن بزرگ گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در تالارفخرالدین اسعدگرگانی گفت: شهدا از شان منزلت بالایی برخوردار هستند و خونشان پاک ومقدس است.


وی در خصوص اینکه شهید احمدی روشن در چه فرهنگستانی رشد ونمو پیدا کرده است، افزود: فرهنگ این شهید از یک فرهنگ اسلامی برخوردار بوده است و با این فرهنگ توانست در اجتماع فعالیت کند.


احمدی روشن اظهارداشت: اسلام همچنان نیرویی است که در برابر تند بادهای روزگار مقاومت می کند و هرگز کمر خم نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه استکبار هرگز دوست ما نخواهد بود و همیشه دشمن ما است و به هیچ وجه با ما کنار نمی آید و نخواهد آمد، تصریح کرد: در زمان تشکیل انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی با همه اقمار انقلاب دست به دست هم دادند تا مردم را از پشتیبانی مقام معظم رهبری دور کنند وبه همین منظور جنگ تحمیلی را به راه انداختند.


احمدی روشن با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی 30 سال استقامت کردند وخم به ابرو نیاوردند، یادآورشد: ما هم جزو همین مردم هستیم و خود را از مردم می دانیم و هیچ طلبی از مردم نخواهیم داشت بلکه ما به مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایران بدهکار هستیم.


وی گفت: شان مردم ایران اسلامی باید حفظ شود و نباید گذاشت غرور و شان مردم خورد شود و باید این مردم بزرگ باقی بمانند.


پدر شهید مصطفی احمدی روشن خاطرنشان کرد: نباید گذاشت خون شهدا زیر پای صنعت هسته ای له شود اما این اتفاق صورت گرفته است و ما خداوند را به خاطر داشتن مردم بزرگوار شاکر هستیم.


وی با بیان اینکه شهید مصطفی احمدی روشن متعلق به قشر خاصی نبوده است، گفت: شهید احمدی روشن متعلق به همه مسلمانان چه شیعه وچه سنی بوده است و یک خدمتگذار برای مردم بود و خواستار سرافرازی زندگی گردن مردم بود.


احمدی روشن افزود: جهاد گونه کار کردن شهدا باعث شده است تا جای استکبار جهانی تنگ شود و به شهادت رسیدن افراد در پشت جبهه ها دریافت مزدجهاد گونه آنان است.


گفتنی است، ثریا مقصودلو اهل سرخنکلاته ملکی را وقف انرژی هسته در راستای تکنولوژی دانش بنیان هسته ای کرده است.


پایان پیام/

کد خبر 357499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha